Carstyling 2010

 2010.03.22. 17:37

Az elmúlt hét utolsó fele nagyon sok munkával telt, ugyanis az autót készítettük fel a hétvégi Carstyling kiállításra.
A fényezés elkészült, de a motor ugye még építés alatt van, így csak a kasztni került kiállításra. Azért a collert, és a vízhűtőt "feldrótoztuk", hogy ne tűnjön annyira kopasznak.

Csütörtök este 7re kellett kivinni az autót a Hungexpo területére, Gondos Tomi, Csabber, és Viktorka segített ebben. A megérkezéskor elkezdtük leszedni az autót Dénes Mikitől kölcsönkapott trélerről, de a talaj egyenetlensége miatt, az egyik rámpa kimozdult, és leesett, így az autó bal első kerek a levegőben lógott, csak a cooler tartotta hogy ne essen le... :=(

Szerencsére gyorsan odajött pár cimbi (Kiszely Mátéval az élen) és gyorsan visszaemeltük, és nyugtáztuk hogy nem lett semmi baja.

Betoltuk az autót a kiállítási területre, ahol már a többiek ezerrel építették a Drifter Standot. Jó sokáig tisztogattuk az autót, illetve felkerültek a szponzormatricák.

Közben a főszervezőtől kaptam egy felkérést, hogy holnap vezessem az egyik külföldi pilóta Skyline-ját, mivel a tulaja késik. Természetesen azonnal igent mondtam! 

Az autó egy 4ajtós Skyline, RB26 motorral, amin a gyári két turbót egy nagyra cserélték, így 450Le lett a teljesítménye.  Még este meglestük az autót, már álló helyzetében is nagyon tetszett el tudnék képzelni egy ilyet utcára magamnak :)

Jó sokáig tartott a stand összeállítása, illetve a két Driftautó beállítása (lásd kép) de kihoztunk mindent amit lehet szerintem! Hoztam ilyen próbababákat, és a versenyszői overálunkat ráadtuk, hiltiszalagból gyártottam kezet a babának, így ugy nézett ki, mintha én ülnék benne, és integetnék ki menet közben :)

Másnap késve érkeztünk a rendezvényre, mert délelőtt még ki kellett menni a fényezőhöz, meg ezer dolgot intézni, így nem maradt idő a gyakorlásra bemutató előtt.

Pedig ezer ember előtt bemutatózni egy olyan autóval, amit még életemben nem vezettem, nem túl vicces. Főleg úgy, hogy Buttsy, az Ír drifter srác indulás előtt tudatosította bennem, hogy az autón el van írva kicsit a program, így 4500alatt egyáltalán nem él a motor...jah meg hogy tönkrement a szervó! És hát a 18-as kerekeket kell ám tekergetni egy ilyen szűk helyen...

De szerencsére jól sikerült a bemutató, már az első körben megszoktam az autót, így nem okozott problémát a gyári súlyú autó kezelése.

Két nehézség azonban támadt. Az egyik a kommunikáció...gyenge angol tudásom simán elegendő egy ilyen esetben, de az ír "tájszólás" hatalmas problémát okozott. Ez sajnos látszódott is a bemutatónk alkalmával, ugyanis Buttsy-val ketten mentünk a tsuiso csatát imitálva, ami stimmelt, de amit előre megbeszéltünk az én sosem értettem, így neha köze sem volt a koreográfiához, csak rögtönöztünk :)

Úgy néz ki a szervezőknek is tetszett amit csináltam az "idegen autóval" , ugyanis egy bemutatót kellett volna tartanom, de aznap végig mehettem az autóval!!!

 www.youtube.com/watch

Viszont sajnos estére elfogyott az erő belőle :=(  Az AFR érték felment 13-fölé, meg kivillant az összes CHECK ENGINE, illetve villogott az összes hőfokjelző műszer. Gyorsan visszahűtöttem, de utána is gyengélkedett. Aznapra be is fejeztem a bemutatót, és mentem haza. Másnap Buttsy mondta, hogy ő is hiányolja az erőt , és szükség lenne egy újraprogramozásra.

A 450 Le nagyon tetszett, még úgyis hogy csak 4500 és 7000fordulat között állt csak rendelkezésre, de ez nem gond csak többet kellett használni a kuplungot.

Ha csak 400lesz az enyém is nagyon komoly lesz az biztos!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr251860110

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiszelyMate 2010.03.28. 20:27:07

:) Ott vagyok, ahol kell!!! De ez jól esett! :) (pacsi)
süti beállítások módosítása