Románia - beszámoló

2010.07.09. 16:39

Csodás hétvégét tudhatunk magunk mögött, nagyon jól sikerült a Szatmárnémeti bemutatónk!

Az autók tökéletesen üzemeltek, a GTS csapattól pedig példaértékű segítséget kaptunk!

400km utazás után érkeztünk meg a Hotel Belvedere nevű Hotelbe, ahol a magyar Drag versenyzők nagyrésze szállt meg.

Első este egy jó vacsora után egy laza sörözgetéssel készültünk a holnapra.

Reggel a reptéren felépítettük a saját box-unkat, a Bandi és Jenci elvitték felgumizni a kerekeket, ugyanis nem volt a helyszínen gumisgép, így 15km-kellett szállítgatni őket :(

Az első bemutatónk előtt a helyi Rally "Ász" Titti Aur egy EVO-val próbálkozott, de a kevés erő miatt kb csak egyhelyben tudott forogni a 4wd-vel.

Utána Piróval megautóztattuk a szervezők VIP vendégeit, és a helyi rádió nyereményjátékának nyerteseit. Nagyon élvezték a VIP politikusok, celebek, bár kérésüknek egyszer sem tettünk eleget - mármint hogy ne menjünk dúrván :)))

Szombat este Gergő (az egyik főszervező-GerBog gumisműhely) vendégül látott minket a helyi grillkonyhán. Este visszaérve a szállásra, már nem volt erőnk enni, egy kis dinnye után összeültünk a hotel folyosóján, és a Drag-os versenyzőkkel, és az Xprovid-es srácokkal együtt nyitottunk egy örömsört :)

F1Pisti-vel, aki gyakorlatilag 2005-óta gumis támogatóm, hajnal 4ig ment a hülyeség, aminek az lett vége, hogy Pisti felajánlotta az 1000Le-s !!! audiját, hog probáljam ki, milyet tudok vele menni 400m-en!!!  Csak érdekességképpen, Pisti 10mp alatti időket is megy vele!!!!

Vasárnap reggel hulla fáradtan mentünk ki a pályára, ahol már csak kevés gumi várt minket, így csak kevés utast tudott kiszolgálni a két autónk, Drift Taxi szolgáltatása.

A nézők mindenesetre imádták!!!! Volt olyan ember, aki hozzám 2x, és Piróhoz is befizetett, mert annyira élvezte a Driftet! Romániába mindig szivesen megyünk!

A szervezők alaposak, figyelmesek, ha van hiba, akkor is gördülékenyen megoldják!

Augusztus végére kaptunk is gyorsba egy meghívást, ahol remélhetőleg Tomi is már a Skyline-al tud részt venni!!!

Most viszont elköszönök egy hétre, ugyanis vár az Adria, meg egy motorcsónak, no meg a Novalja  :)

A bejegyzés trackback címe:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

adamkiss 2010.07.12. 11:00:46

Szia, jo a cikk!

Varunk legkozelebb is erre, egy kis orultsegre.

Varom az infokat Nagybanyarol..

Radirdrift 2010.08.12. 15:44:54

Szia, nemsoká megyünk Nagybányára!!!
Amint meglesz az infó, beszámolunk róla itt, és a www.gtsmotorsport.hu oldalon is!