CP & Greddy in da house :)

 2010.03.18. 11:11

Tegnap napközben Lackó barátom segítségével felugrottunk napközben Keszire Tomihoz, és szétkaptuk a motort.  A lecsupaszított blokkot Lackóval le is vittük Ócsára, a Bejó gépműhelybe, ahol kb jövő hét elején meg is csinálják.

Jut eszembe, közben megérkeztek a kovácsolt dugók is, amit Jugo-ék szereztek be.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Még tegnap este megvettem az írható motorvezérlőmet (gyakorlatilag egy Piggy Back ECU de nekem tökéletes) ami segítségével remélem előcsalogatunk pár szunnyadó ménest a hamarosan összeálló motoromból.

GReddy e-Manage ULTIMATE

Főbb jellemzők:
- Légtömegmérő szenzor jeleinek átírása
- Légtömegmérő kimeneti tábla: A gyári légtömegmérő kiiktatható ezáltal, az E-manage küldi az ECU felé a beállított paramétereket, mintha légtömegmérő lenne!
- Injektorvezérlés (1&2 tábla, gyárinál nagyobb injektorok lekezelése is)
- Kiegészítő injektorok vezérlése (+ két injektorkör szimultán vezérlése a gyári injektorokon felül)
- Gyújtásvezérlés (1&2 tábla)
- Külön programozható táblák hengerenként (benzin és gyújtás)
- A/F (levegő/benzin) keverékarány cél-tábla: A táblában rögzített kívánt keverékarányra húzza a benzint automatikusan(!)
- Finomhangolás lehetősége rövid gyorsítás idejére (benzin és gyújtás)
- Finomhangolás lehetősége sebesség függvényében
- Finomhangolás lehetősége hűtővíz hőmérséklet függvényében
- Finomhangolás lehetősége levegő hőmérséklet függvényében
- Gyújtás leszabályzás a kívánt fordulatszámon (Rev limiter, Launch control)
- Gyújtásállítás autómata váltós autóknál a fel-, illetve leváltás idejére
- Alapjárati benzin finomhangolás
- Kopogásérzékelő szenzor jelének monitorozása
- VTEC vezérlés (Honda)
- NVCS vezérlés (Nissan)
- Fejlett Datalog: 8 különböző paraméter folyamatos rögzítése, max 1000 perc, laptop használata nélkül, valamint akár 30 paraméter logolása laptoppal
- Külön kapcsolóval menet közben váltható program! (2db, pl. utcai és race mód)
- USB kommunikáció
- Fordulatszám-, turbónyomás-, és végsebesség tíltás kiiktatása táblákkal
- Turbónyomás leszabályzás kiiktatása (boost cut) olyan autóknál is, ahol a légtömegmérő, vagy a nyomásszenzor alapján történik a szabályzás (R34GTR, RX-7 FC3S, valamint a legtöbb Subaru)
- Alapjárati benzin állítás
- A táblák jelszóval védhetőek

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr901849213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiszelyMate 2010.03.18. 13:41:26

Csak ennyit tud???? :) Bakker ez a kocsi repülni is fog! :)

CharlieBrown 2011.05.03. 16:56:24

Ide videkre megteszi... :)
süti beállítások módosítása