Hogy miért nem...? :(

 2010.05.14. 15:20

Utólagos magyarázatomat olvashatjátok, hogy miért is nem indultam a máriapócsi versenyen.

Az autóm még mindíg nem készült el. Ugyanis az összerakás pillanatában Bandi, talált a hengerfejen - pontosabban a szelepeken - pár mechanikai sérülésre utaló nyomot.

Így hála az alaposságának, nem kockáztattuk meg, hogy egy esetleges hiba előjöjjön az összerakást követően. Természetesen lehet hogy alaptalan volt a félelmünk, és simán csak össze kellett volna rakni...DE! Mi van ha tényleg ezen múlik egy szám+6 nullás motor ???

Ezt a hibát orvosolni pár 10 ezer Ft, viszont ha ezt megspórolom, lehet hogy milliós lesz a kár. 
Így hát halgattam az okos szóra, és elvittük újra a BEJÓ műhelybe, ahol szakértő kezek alatt ismét 0km-es lett a hengerfej.

Volt egy B verzió is, az autóbérlés, mint ugye tökölön. Ezt azért vetettem el, mert mint köztudott, máriapócsi verseny a legtávolabbi a szezonban, így ezáltal ez is a legköltségesebb.

És a leutazáson kívűl ott van még a gumivásárlás, nevezés, szállások, étel-ital, ami így összesítve 2-300ezer Ft-ra rúgja a költségeket!

Ezt az összeget indokolatlan lett volna úgy elkölteni, hogy még nem állt össze az autóm.

Tehát nagy nehezen lemondtam róla, de hát baxxus, nagyon szarul éltem meg. Ez volt az első alkalom, hogy nem vettem részt, még nézőként sem egy versenyen.

És az is nehezítette a dolgomat, hogy a versenyt megelőző napokon szátmalan levelet, telefont, sms-t, személyes kérdést kaptam, hogy indulok-e, és ha nem miért nem. Rossz volt megélni, de most az első, hogy az autó összeálljon, és megbízható legyen!!!

És hogy hol tartunk most?  A hengerfej a Tominál, autó Remetehegyi Lacinál. Remélhetőleg hétfőre elkészül a motor, és vihetem Lacinak, beépítésre!

Drukkoljatok!!!!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr882003021

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

danyi-foto 2010.05.14. 18:38:46

drukkolok is, nagyon hiányzik már a radír-hangulat a pályáról...meg persze jó lett volna megint a skyline-t fotózni:)

Rajninho 2010.05.15. 11:36:47

Épp kérdezni is akartam , hogy miért nem voltál, de így már meg van a válasz:) Remélem következőre össze jön már a gép és teljes gőz erővel nyomod majd :) A motor kibírta volna nem ? Japán autóról beszélünk :) ?
süti beállítások módosítása