Utólagos magyarázatomat olvashatjátok, hogy miért is nem indultam a máriapócsi versenyen.
Az autóm még mindíg nem készült el. Ugyanis az összerakás pillanatában Bandi, talált a hengerfejen - pontosabban a szelepeken - pár mechanikai sérülésre utaló nyomot.
Így hála az alaposságának, nem kockáztattuk meg, hogy egy esetleges hiba előjöjjön az összerakást követően. Természetesen lehet hogy alaptalan volt a félelmünk, és simán csak össze kellett volna rakni...DE! Mi van ha tényleg ezen múlik egy szám+6 nullás motor ???
Ezt a hibát orvosolni pár 10 ezer Ft, viszont ha ezt megspórolom, lehet hogy milliós lesz a kár.
Így hát halgattam az okos szóra, és elvittük újra a BEJÓ műhelybe, ahol szakértő kezek alatt ismét 0km-es lett a hengerfej.
Volt egy B verzió is, az autóbérlés, mint ugye tökölön. Ezt azért vetettem el, mert mint köztudott, máriapócsi verseny a legtávolabbi a szezonban, így ezáltal ez is a legköltségesebb.
És a leutazáson kívűl ott van még a gumivásárlás, nevezés, szállások, étel-ital, ami így összesítve 2-300ezer Ft-ra rúgja a költségeket!
Ezt az összeget indokolatlan lett volna úgy elkölteni, hogy még nem állt össze az autóm.
Tehát nagy nehezen lemondtam róla, de hát baxxus, nagyon szarul éltem meg. Ez volt az első alkalom, hogy nem vettem részt, még nézőként sem egy versenyen.
És az is nehezítette a dolgomat, hogy a versenyt megelőző napokon szátmalan levelet, telefont, sms-t, személyes kérdést kaptam, hogy indulok-e, és ha nem miért nem. Rossz volt megélni, de most az első, hogy az autó összeálljon, és megbízható legyen!!!
És hogy hol tartunk most? A hengerfej a Tominál, autó Remetehegyi Lacinál. Remélhetőleg hétfőre elkészül a motor, és vihetem Lacinak, beépítésre!
Drukkoljatok!!!!