Szállító szerda :)

 2009.09.10. 18:26

Tegnap reggel simán indult a nap, reggeli ice cafe, és irány az iroda.

Napközben kiugrottam F1Gumis Pistihez, egy kis apanázsért, melyet 225/45R17 formában kaptam :)

Lightos, szürke irodai munkásként ment a napom, míg Tomi nem hívott - aki persze eközben folyamatosan rakta össze a Skylandert. A telefon lényege annyi volt, hogy azonnal szerezzek egy vezérműszíjjat, mert amit év elején tettünk rá gyári, az egy kicsit megviseltnek látszik. Ez nem azt jelenti hogy kuka állapotú, csak mivel itt extrém felhasználásról beszélünk, még egy 10%-os kopás is súlyos 100ezres galibát okozhat. Egy normál autó még kb 2évet elment volna vele, nekem meg lehet hogy a 10. edzés után összeakadt volna a motor...

Hmmm, nem is gondolkoztam sokáig, azonnal tudtam kit kell hívni. Gondos Tomit elsőként, mert tudtam hogy ő berendelt nemrég egy GREDDY kevlár erősítésű szíjat, amit még nem raktak fel, majd ezután JUGO-t, akinél ez megtalálható.

Bárcsak minden ilyen simán menne az életben, mint ahogy ez a két telefon sikerült...Tomi ( !!! nincs rá kifejezés milyen hálás vagyok a sok segítségedért TOMI !!! ) azonnal igent mondott, Jugó pedig megigérte hogy megvár míg odaérek, hisz már igencsak 18-óra múlt. 

Unokatesóm robogóját elkobozva vágtam neki a XVI ker-Vecsés - Budakeszi - XVI ker combo-nak. A "kis" 250-es Aprilia csak úgy horzsolja az aszfaltot, gyakorlatilag 70km/h !átlaggal! lehet utazni vele. Így elég hamar kiértem Jugohoz, akinél egy picit időztem, ugyanis elkezdte építeni a Driftre szánt s14-esét, ami még csak egy kasztni, de őt ismerve ez sem lesz puha.

Majd nekivágtam Budakeszinek az üllőin. Hmmm, itt azért visszavettem a tempóból, mert hát autóversenyzőként gyors reflexeim vannak vagy mi, de azért halhatatlanságot még nem szereztem. Kb fél óra alatt felértem Tomihoz, aki még így 9felé is szerelő ruhában fogadott... ezután gó haza, rámentem egy kis laza esti tápra, olivás kenyér, pármai sonka, brie sajt, és tej formájában :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr261373480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása