Izzaszto szerda

 2009.09.03. 10:45

A mai nap, a nyar utolso napjainak sugarait élvezhettem, tűzállo overallban egész nap :)

Ugyanis hogy a DOTZ-os csapatunknak készül egy éves klippje, és a versenyeken készült felvételek mellé, kellett pár vagokép a pilotákrol is. Ezeket Mézi telepén készitettük el, kettőtől 5ig. Szépen beöltöztünk a tűzállokba, én pedig a bokavillantomba... ugyanis én még év eleje ota még mindig nem kaptam meg a már tavaly kifizetett MOMO ruhamat a speedy kft-től. És mivel anélkül nem indulhatnék a versenyeken, a cég kölcsönadott egy hasznalt ruhat amit hordhatok, ami még nem is lenne baj, de ez a ruha kicsi rám...és nem is volt nagyobb, ezt kell hordanom. hurra

Jokat ökörködtünk Mézivel, és Ádámmal, jo hangulatban készültek el a snittek. Rolam nehéz lesz sok verseny közbeni képet szerezni, ugyanis mint ismert majdnem mindegyik versenyen kiestem, vagy el sem tudtam indulni technikai hibák miatt :(

Ezutan még visszamentem Tomihoz, és majd 8ig csinalgattam a dolgomat.

Jah, és ami miatt nem kapkodok már (mint előző napokban) : tegnap délben kaptam egy telefont Martinak Banditol, miszerint nem tudott a szövettség megállapodni az RTL klub-os megjelenésünk anyagi részében :(

Kicsit kellemetlen feldolgoznim, hogy az előző napokban tök fölöslegesen hanyagoltam a munkamat, vért köpve csinaltam a napokat hogy összeálljon az auto időre...természetesen örülök hogy meg lesz csinalva, de nem kapkodtam volna ennyire ha ezt tudom.

ilyen az élet, egyszer majd ugyis jo lesz nekem.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr911357079

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiszelyMate 2009.09.03. 14:08:26

"...a szövettség megállapodni az RTL klub-os megjelenésünk anyagi részében"
Ez is a rohadt pénzről szól...gusztustalan!
Kinek kellett volna kinek fizetni?

Radirdrift 2009.09.03. 22:18:33

@KiszelyMate: A szöv. fizetett volna az rtl-nek a megjelenésért, csak nem tudtak megallapodni az összegben.Selavi

KiszelyMate 2009.09.05. 01:20:51

Ezt az atom baromságot...nekik (RTL)is nézővonzó, ha egy ilyen sportot mutatnak be...barmok!
süti beállítások módosítása