Még élek :)

 2009.06.11. 21:50

Megint rég adtam hirt de hat inkább dolgoztam no nem is nagyon történt semmi valtozas az autoval.

Azért tudok mit irni :)

Verseny után levittem az autot Vogelsinger „civiccelvilágbajnokgyorsulos” Sándorhoz.

Ő jól kiröhögte a tréleremet (aki látta hogy állok le róla tudja miről beszélek ) majd begurultam a szentélybe :)

Jól megállapította hogy itt még egy bő hetet el tudna tölteni szépítgetéssel aminek egyszer tényleg eljön az ideje. Aztán elővette a szeléssavú csoda-lambdajat és méregettünk kicsit. Aztán nyugtázta hogy az AFR (levegő-benzin arány) össze-vissza ingadozik... sajnos nem tudtuk megfejteni a hiba konkrét okát mert nem volt másik légtömegmérő se ECU hogy próbálkozzunk.

De most hétvégére Gondos Tomitól elkunyiztam ezeket és Kalocsán jól kipróbálom. De ne ugorjunk ekkorát.

 

Előző hétvége...a legkomolyabb volt :)

Kerényi Ádám legénybúcsúján voltunk ami az egyik meghatározó buli lett idén !

Kitaláltuk ugyanis hogy a helyszínre (Balaton) vonattal megyünk páran. De hogy ne csak ilyen egyszerű legyen a képlet Kocsis Tomival kitaláltuk hogy mi 8an kisdobosjelmezben Ádám pedig úttörő szerkóban vágunk neki :)

A tökéletes kép kedvéért vittünk magunkkal kétkazettás magnót-benne dr. alban kazettával :)

Hát nem kell mondanom oszlopos sikert arattunk a vonaton. Természetesen volt nálunk némi tinta is hűtőtáskában, örülhetett aki a közelünkben voltak hisz nem voltunk piairigyek :)

Mire leértünk, az állomáson Géza01 és Lakyboy várt minket, majd intézkedtünk hogy hamar utolérjenek minket :)

Nagyon elfáradtunk mindannyian a 3napos tura alatt de asszem maradandó élmény maradt mindenki számára.

 

Gondoltam a hét elején kipihenem magam munka közben :) de nem sikerült, mert egy komolyabb megbizast kaptam és hétfő-kedd éjfélig voltam bent...

 

Szerdán viszont egy forgatásra voltam hivatalos, az MTV 1-es szezonalis c. műsor stábjával.

A kincsem parkban voltunk, ahol egy kicsit megautoztattam Gundel Takács Gábort, meg a Hooligans egyik tagjával forgattunk egy spot-ot, a VERDA napok beharangozásához.

Jópofa volt, csak kicsi volt a placc...igy hát majdnemhogy egy helyben forgas volt az egész...

De megjelenés szempontjábol megérte, köszönöm a lehetőséget!

 

Ma dolgozgattam kicsit, meg készülgettem a holnapi utazásra. Ugyanis holnap indulunk Kalocsára a nagyszabásu repülőnapra! Jön még Dénes Miki, Holtság Gergő, és még Lakyboy is!

Óriási bulinak igérkezik, már nagyon várom az indulást. Mint emlitettem elviszem Tomi cuccait egy kicsit probalgatni, hátha kideritjük mi a durrogás oka.

Szurkoljatok hogy sikerüljön :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr21179870

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Áky RALLIART 2009.06.12. 21:20:32

:D nagy mosolyal olvastam Végig ezt a részt + kb röhögök ha tlunk vonaton mert mostanság Én is elég sokat voklnatoztam balcsi környékén ;) nahd e az elégé nagy csoda lett volna :D nah reméljük kiderül a Durrogás oka Drukkolunk :D:D csáó :D

Darti · http://www.darti.hu 2009.07.03. 22:16:33

Azért ezt a bandát így megnéztem volna erősen élőben:)

Legközelebb nem akartok valamelyik versenyen így megjelenni???

Áky RALLIART 2009.07.07. 21:40:38

Jah az a Másik ;) :DxD
süti beállítások módosítása