Szép lassan eljutottunk a szépitgetéshez. Csabival kipakoltuk az auto belsejét (ulések, ovek, muszerfal, kabelkorbács). kitalaltuk az akksi normalis rogzitését, amit ma be is fogunk hegeszteni. Közben a kabelkorbács minimalizalasat, és a normalis elvezetését is megoldottuk, na ez nem kevés időt vett el, iszonyat pepecselős munka ez.
Csabber közben gyönyörűen kifujta a csomagtartot mattfekára, meg a tornyokat is.
Közben kicsit utanaolvastam az AC pumpa vezérlésnek is, és lehet hogy itt talalhato a magas fordulaton valo betorpanas oka. Kivettuk a pumpat, illetve megnéztuk a kabelkorbacsat. Na itt talaltunk egy kis dobozkat, amiről kiderult, hogy valamiféle takarékossági okokbol alacsony- és magas sebességnél mas szallitasi mennyiséget állit be az AC-nek. Ha ez dobozka mondjuk rossz, akkor létezhet, hogy a maximalis szallitasi mennyiséget nem állitja elő rendesen, igy fordulhat elő, hogy 6ezer ford. felett elszegényedik. Ezt csak én gondolom egyenlőre igy, de majd kiderül. Szépen kap egy direkt kapcsolot a muszerfalra a benzinpumpa, igy kiiktatjuk a csingjangok elektronikajat :)