Megprobalom összefoglalni a hétvégét igy utolag.
Csutortok reggel legrégebbi támogatomnal, az F1 Gumiszervizben kezdtem (www.f1gumiszerviz.hu), hogy a lehetőségekhez képest beallitsuk az első futoművem.
Jol fogalmaztam, ugyanis a versenyen történt lengőkar törés kapcsan szétmentek a gyári gömbfejek, szilentek, igy elég nehéz volt normalisan megcsinalni. Ujat meg nem veszek erre az egy alkalomra, mert ugye készül az überdurva GL szemes ürtechnika :)
Ezután összeraktam az autot, felraktam a trélerre, bekészitettem minden szükséges kiegészitőt, hogy szombaton apunak csak le kelljen vontatni visontara.
A pihenést szombat reggel egy Debrecen-Visonta utazas szakitotta félbe, ugyanis mint irtam, Gézu 20. versenyzői szulinapjara ugrottunk át. Az autot apuék hozták otthonrol, mire odaértünk, a többiek mar javaban autoztak. Gyorsba átnéztem az autot, és felmentem a gokart pályára. Az első kör ismerkedős volt, majd a masodikban elengedtem bátrabban. Iszonyat kezes az auto! Nagyon jo a motor karakterisztikaja! Ezen a szűk pályán max 1-szer kell kuplungot rugni, de ha ugy adja ki az ivet, még az sem kell! Éljen a köbcenti, a hengerszám ,és a turbo :) A benzinpumpam a felső tartomanyban keveset szallit, igy sokszor bedurrog 6000nél, de ezt kb ma orvosolom egy nagyobb pumpaval.
A kézifék hianyzott ezen a szűk pályán, de igy is sikerült összefűzni az egészet!!!
Az autos jamboree közben bogracs, grill, sütemény, csapolt sör, jack daniels, és jobarátok vettek körül. Hatalmas élmény volt, megérte a 300kilométer kitérőt. Ezuton is gratulálok, és köszönöm Gézának a meghivást!
Majd szép nyugodtan nekivagtunk a hazautnak, természetesen a kresz szabalyai szerint, ugyanis tele volt az autopalya trafipaxxal. A v8 nagyon jol fogyasztott hosszutavon, végig pályán haladva(140kmh), minimal belvárossal, 10.5 literre jött ki az átlag, ami 4000ccm-től sztem hibatlan. Péntek reggeltől vasarnap estig 1000km-t tettünk meg, de minden pillanata megérte!!!