gyors bejelentkezés

 2009.05.12. 11:46

Üdv, vagyok, élek, nem tüntem el, csak egy kicsit kifújtam magam...

Bár majdnem utazás lett a vége, ugyanis ki akartunk menni szurkolni a versenyzőtársaimnak a Szerb KOE futamra, de végülis egy lejárt útlevél miatt inkább maradtunk.

A hétvégén a relax szó volt jellemző, nem voltam hajlandó semmilyen munkát vállalni, pusztán csak a vegetatív tevékenységeknek hajtottam fejet :)

A hétfon kicsi munka, majd napkozben felugrottam Tomihoz megtervezni-megbeszélni az elso futomu atalakitasat, majd rogzitettem az anyagszukségletet.

Onnan irany Speedy, ahol a már régota várt versenyzoi ruhamat kerestem...még mindig nem érkezett meg, kb pocsra jon meg ha sikerul. Kicsit kellemetlenul érintene, ha megint abban a bokalengetős tuzalloban (amit toluk kaptam kolcson) kellene megint rajthoz allnom...

Hazefelé menet még beugrottam PlanB Petihez, akivel megbeszéltem a géptető, és a sárvédő beömlők elhelyezkedését. Sajnos nem teljesen olyan lesz mint amit kinéztem (lasd kép) de biztos tuti lesz Petit ismerve.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ma GL szemeket hajkurásztam , és az ötös muszaki adatlapjat intéztem (brrr onkormanyzat) . Sajnos nem olcso mulatsag ez a GL szem story, darabja 15ezer kornyékén van, és nekem 8 db kell...de utana kb hasonlo lesz mint az alabbi képen lathato!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr731116861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása