Kolbászolós hétfő

 2009.04.21. 21:35

a hét első napján kb az egész hétre elegendő kilométert megtettem...

Kezdésnek elvittem a futomu cuccokat a szinterezohoz, majd egyuttal benéztem a lézeres\vizsugaras vágóhoz, megterveztetni a carbon-szárny tarto konzolokat legyártatni.

Ezután PlanB Petinél hagytam a szárnyat, hogy a középső tartót tavolitsa el, amit máig nem tudtam megérteni hogy kerúlt oda :)

Egyuttal megbeszéltük a sárvédők és a géptető levegőbelépőit.

Ezután Réteiékhez mentem, ahol nem szokványos üléstarto profilokat vasaroltam.

Közben apu csapágyboltokba rohangált, hogy a speciális csapagyat beszerezze, amirol orabban mar irtam... na egy kozel ugyanolyat tudott szerezni, a teljesen azonos két hét mulva érkezik meg... :(

 

Ezek miatt késő du érkeztunk meg Tomihoz, így már csak egy kicsit maradtunk.

Gyorsba felraktuk a szép kis RB25 blokkot a motorszerelő állványra, és mivel 8ora volt, mentunk is haza.

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr221078933

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CLaWz 2009.04.22. 07:30:26

Na, az a középső konzol szúrta a szemem nekem is, mikor bemutattad az ajándék szárnyat. Klasszikus elrendezéssel pöpec lesz! :D

Ez a csapágy meg... az első futamon mennél a majdnem tökéletessel?

Radirdrift 2009.04.22. 21:26:30

És ha tudnatok hogy milyen szarnytarto konzol készül!!!
De ez maradjon kicsi meglepi :)
süti beállítások módosítása