Megvolt az első szopatás :(
Tegnap ugye osszeraktuk Ferivel a sperrt, de nem végeztunk 100%ban, igy ma folytattuk
Szétszedtem mégegyszer az egészet, szépen elmostam a difiházat, majd Tomi utasitasara vekonyan feltoltottem egy kicsi olajjal (castrol safx-j). szépen megtisztogattam a fedelet is,majd jol kikentem tomitovel.
A feketeleves a nap végére maradt... Amikor a difi kihajtást akartuk becsusztatni, szembesultunk a problémával, hogy az uj sperr betétbe tul nagyok (hoszzuak) a tengelyek, igy a gyarival nem tudom osszerakni. A dobozban volt még egy 200sx kihajtás, ami jo lenne bele, de sajnos a féltengely felfogatás egyáltalán nem stimmel.
De Tomi azonnal mondta a megoldást. A 200sx kihajtás végeit le-esztegálják, és ráhegeszti avi-val a skyline végeket, igy plug&play lesz ujra a story :)
Ma átnéztem az uj stab-rudakat, hát van kulonbség! A gyáriak 18mm vastagak voltak, az uj pedig 28mm. Az uj toronymerevito is jo valasztasnak bizonyult, nincs 2kilo az egész!
Holnap ha jol alakul, bekerul a HKS futomu szett, és megérkezik a nagy-kormányszog :)))