Xopós szerda :(

 2009.04.08. 20:53

Megvolt az első szopatás :(

Tegnap ugye osszeraktuk Ferivel a sperrt, de nem végeztunk 100%ban, igy ma folytattuk

Szétszedtem mégegyszer az egészet, szépen elmostam a difiházat, majd Tomi utasitasara vekonyan feltoltottem egy kicsi olajjal (castrol safx-j). szépen megtisztogattam a fedelet is,majd jol kikentem tomitovel.

A feketeleves a nap végére maradt... Amikor a difi kihajtást akartuk becsusztatni, szembesultunk a problémával, hogy az uj sperr betétbe tul nagyok (hoszzuak) a tengelyek, igy a gyarival nem tudom osszerakni. A dobozban volt még egy 200sx kihajtás, ami jo lenne bele, de sajnos a féltengely felfogatás egyáltalán nem stimmel.

De Tomi azonnal mondta a megoldást. A 200sx kihajtás végeit le-esztegálják, és ráhegeszti avi-val a skyline végeket, igy plug&play lesz ujra a story :)

Ma átnéztem az uj stab-rudakat, hát van kulonbség! A gyáriak 18mm vastagak voltak, az uj pedig 28mm. Az uj toronymerevito is jo valasztasnak bizonyult, nincs 2kilo az egész!

Holnap ha jol alakul, bekerul a HKS futomu szett, és megérkezik a nagy-kormányszog :)))

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr431054629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Leslie_ · http://driftgarage.blog.hu 2009.04.09. 09:50:04

Nyomjad Jancsi, Nyomjad! :)
Mi sem állunk jobban, Ádié lassan kész "marad" de Z0tyáénak csak jövőhéten kezdünk neki, a motor meg még a gépműhelyben...
süti beállítások módosítása