Bontós péntek

 2009.04.03. 22:00

Ma is majdnem 8ig voltam Tominál, de sajnos nem sikerult az utemtervet tartani, igy hétfon megyek a gépmuhelybe, és whistlerékhez.

 

Ma szétszedtem a motort az uccsó csavarig :)

Ez azért nagy élmény számomra, hisz életem első ilyen mutatványát, pont egy Skyline-on végeztem el, természetesen Tomi instrukcioi alapjan.

És ennél is fontosabb, hogy a motor patika állapotú! A főtengely bőven a gyári türésen belül van, a hengernek nincs válla, és a csapágyak is hibátlanok voltak.

Holnap megrendeljük a hamburger hazajabol a tomités kittet, és az uj racing csapágyakat.

És közben még egy kis közmunkára is kapható vagyok, hisz Niki, és Puci alkatrészeit is elviszem a megfelelő helyre, hisz megtanultam: egy jó Drifter ott segit ahol tud :@)

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr571044861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Narancs_ 2009.04.03. 22:48:39

Az utolsó kép pirít..:DDDD

Görgő 2009.04.04. 14:03:23

a köv bejegyzés a szerelős szombat lesz???:-)

TöKi 2009.04.05. 00:02:51

@Görgő:
Nem, "A kész autó" :)
süti beállítások módosítása