A kezdetek

 2010.01.06. 10:26

 

Január első munkanapján, azaz 3.-án, felpörgettük egy kicsit az eseményeket.

Délben hivtam Adorjánt, hogy mikor tudna kivenni a motort, erre ő kimondta a varázsszot : vagy most azonnal , vagy...  és mondtam hogy ne is folytasd, azonnal viszem a szekeret!

Gyorsan hivtam fatert, és már vonokötélen is volt a bringa. Álltam volna ki a telephelyünkről, ami egy forgalmas főutvonalon találhato. Apu kanyarodna ki merőlegesen jobbra, és látja hogy egy auto neki balra várakozik a lámpa váltásra. Fater mutatja neki hogy engedjen ki, és mutogat hátra , jelezvén hogy nem egyedül jön - ha a vonokötél nem lenne egyértelmű. Fater kiment autoval, én még a kihajton voltam, amikor a nekünk balra állo audi egyszer csak elindul... és beszáguld fater és az én kocsim közé, a vonokötélen keresztül!

Na az első pillanatban elkezdte összehuzni az autokat (majdnem összeért mindhárom auto) mivel csuszott az ut, aztán szerencsére az audi alá ugrott a vonokötél, és szépen végigszántva az alját átment rajta...ez volt a szerencse, mert a skyline jobb eleje majdben nekiment egy oszlopnak, és a lámpát ugye nem egy hétköznapi dolog szerezni. Az audissal találkoztunk a következő mellékutcában, akiről kiderült hogy ismerem, de szerencsére senkinek nem lett semmi baja.

 

No átkerült sikeresen Adorjánhoz az auto, aki Dondrift-el a jobbján azonnal neki is állt a melonak.

 

Este 6kor már kint is volt a motor-válto, a legnagyobb rendben.

 

 

Januar 04.

Reggel faterral elnindultunk az autoért, és a motor-váltoért. Természetesen nem indult be a traffic a nagy hidegben, csak hosszas cibálás után. de ha bemelegszik, utána hibátlan. Adorjánnál kihuztuk az autot, visszaálltunk a furikkal, beraktuk a motort meg mindent, majd kiálltunk hogy indulunk. Ekkor még egyszer visszaálltunk :) :) :)  mert Adorján másik munkáját is átvontattuk innen-oda, de utána már indulhattunk. Ráakasztottuk a vonokötélre a Skylinet, majd szép lassan haladtunk. Na ennyit még nem szenvedtem ebben az autoban mint most...ugyanis az ablakok le voltak huzva, és az áramtalanitás miatt nem tudtam felhuzni, és ülések sem voltak benne, csak egy gumin ültem, ami halál kényelmetlen volt. kesztyű nem volt nálam, és végig a kéziféken a kezem, mindezt minusz 6fokban, menet közben, ablak nélkül :)     De hát én választottam ezt a sportot :)

 

 

 

Itthon leraktuk az udvarban az autot, majd fater egyből vitte is Tomihoz a motort, hogy amint van ideje, bele tudjon kukkantani.

Közben folynak a háttérmunkák az idei szezonomra vonatkozolag, de ezt majd a következőben elemzem ki.  Jo hotakaritást mindenkinek!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr241651016

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása