Kedves blog-olvasok. Először is elnézést kérek mindenkitől, hogy idáig hanyagoltalak titeket, néhányotoknak már megirtam az indokokat (akik írtak mailt) , de most itt is feltárom.

 

Sajnos a tavalyi évem mint tudjatok, nem úgy sült el ahogy terveztem. Talán tudjatok , még év elején eladtam az autómat – az E30-at...

Illetve maga az auto gazdát cserélt, de az ellenértéke még a mai napig nem lett kiegyenlítve. Nagyon bonyolult story, nem is vágnék bele-illetve nem szeretném részletezni, de lényeg hogy bírósági ügyet kezdeményeztem, ugyanis ezt az 1Millio Ft hiányt nem vagyok hajlandó benyelni.

 

No és a tavalyi évem, pontosabban a szenvedésem, pont ezen okból alakult így. Sajnos a szoban forgo összeg hianyzott ahhoz, hogy összeálljon az auto. Ha meglett volna, akkor nem a gyári motorral vágok neki a szezonnak, hanem egyből bekerül a komoly turbo, a nagy injektorok, a kovácsolt dugok, és minden ami a szükséges.

De mivel nyakamon volt a szezon, a meglévő sponzoraimat pedig nem akartam árverni, úgy döntöttünk, hogy meghagyjuk gyári teljesítményen az autot, és nekivágok így.

Na és ez az ötlet jö is lett volna, de arra kellett rájönnöm, hogy a Skyline hiába egy jo konstrukció, gyári alkatrészekkel nem bírja úgy az igénybevételt.

De hát lássuk be, amit kap egy ilyen alkalommal egy auto, azt nem is csodálom. Mikor fordul elő olyan az utcán, hogy pl 30mp-en keresztül mész padlogázon, a fordszámmérő végig tiltáson van, és a beérkező levegő a hűtőhöz a legminimálisabb.

 

Lényeg hogy tavaly végig technikai problémákkal küszködtem. Gyakorlatilag az 5versenyből kettőn tudtam csak rajthoz állni, a többin technikai hibák miatt kiestem, vagy mondjuk már el sem tudtam vele indulni :( Nagy kiesés volt ez nekem mind anyagilag, mind a fejlődést tekintve.

De idén még egyszer megprobálom!
Mindent megteszek hogy összeálljon az auto, és ujra eredményekes versenyző lehessek!!!

 

Remélem a támogatok is – akiket most nagyon keresek- is úgy gondolják hogy alkalmas vagyok erre.

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr761646792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiszelyMate 2010.01.05. 09:34:45

Veled vagyunk, és örülünk, hogy ismét itt is láthatunk!!!
És ugye tudod, hogy ha bármiben...csak szólj!
süti beállítások módosítása