Célvonalban

 2009.09.10. 19:20

Ma reggel hívott Tomi, hogy mehetek az autóért!!! Juppiieee!

Unokatesómmal a hónom alatt vágtunk neki a reggeli zúzásnak...trélerrel a hungárián? Hrrgghh-vááááá

De kb 40perc alatt felértünk Tomihoz, ami atomjó szintidő! Itt még egy órát vártunk míg mindent befejeztek a srácok, aztán első indítás - hisz ugye megint meg lett bontva az autó. Az olajnyomás tökéletesen megjött, már csak a légtelenítés maradt hátra. Közben megérkezett egy-két autó még Tomihoz...az amúgy is tele udvarba belapátoltak még párat :)

Gyorsan trélerre fel, és irány haza. Gondoltam egyet, és a szentendrein tovább haladva az M0 új szakaszán jöttem haza, és azt hiszem máskor is így fogok cselekedni, hisz trélerrel még idegesítőbb araszolni , inkább megéri kerülni.

Hazaérés után elmentem úszni, majd elmentem gumikért F1Pistihez. Jól teleraktuk a furikot, nemsoká megyek is összeválogatni, párosítani őket szombatra. Közben unokatesómék csinálják Csergő Józsi V8-át az iroda udvarán, néha kinézek rájuk egy kicsit azonosulok szellemileg az építéssel :)  -tehát nyugi Jozef, én nem nyúltam bele :o)))

Napközben fotóztam pár érdekes dolgot. A kék egy Rolls-Royce Phantom Cabrio: DUBAI 1 rendszámal. A másik megy egy PORSCHE 356 a körfogalom közepén ledobva...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr411373585

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiszelyMate 2009.10.12. 15:39:35

:( Nincs frissítés... :(

KiszelyMate 2009.10.12. 15:40:54

Azért mert a szezonnak vége attól még Radák Jánosra is kiváncsiak vagyunk...

Görgő 2009.10.19. 20:02:55

FRISSÍTÉS MIKOR LESZ???????
Azóta már volt bemutatód biztosan
süti beállítások módosítása