"wellness" kedd

 2009.09.08. 09:09

De jo is lenne ha tényleg erről szolna a napom...

Igazábol csak arrol van szo, hogy ugy néz ki kiujjult a gerincsérvem www.joelertola.com/grfx/grfx_new/lumbar.jpg. Vagy ha nem is, tény hogy elmondhatatlanul fáj. Most ujra kell kezdenem a konzervativ kezelést, ugyanis a műtétig eljutni nem akarok. 2006ban már sikeresen elkerültem ezt, és ezidáig kb tünetmentesen éltem. De valoszinű, hogy az év eleji skyline épités (amiről a blog is szol) okozta a jelenlegi problémát. A tünetmentességhez állando hátizom erősitésre lenne szükség (pl uszás) hogy az kiváltsa a porcokrol a tartoszerepet. De az auto épitése kapcsán ezt sajnos elhanyagoltam (volt hogy napi 15orát csinaltuk) , illetve nem maradt erre idő. És ugye az autoban valo bujkálás egyáltalán nem tett jot, és ugy néz ki most jön ki :(

Most a reuman felirtak 40 alkalmas széchenyi fürdőjegyet, és masszirozást. Ez nagyon jo kis program, de megmondom őszintén, inkább dolgoznék az irodámban, vagy szögelném az automat...

 De közben Tominak köszönhetően készül az auto. Valahogy besuvasztja az udvarán várakozo temérdek munka közé, és befelyezi nekem péntekre, amit félbehagytam. Ezért nagyon-nagyon hálás vagyok neki, hisz az elején nem igy beszéltük meg, hanem hogy én csinalom, ő meg ha nagyon elakadok, besegit. Sajnos ezt hozta az élet.

Legkésőbb péntekre kész kell hogy legyen az auto, ugyanis szombaton, egy bemutatozok és Drift Taxizok Tökölön a gyorsulási versenyen és a Frigate tuning hangnyomásversenyén.

Szeretettel várok mindenkit,aki idén szeretett volna velem autozni, de nem sikerült!

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr921367663

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Mira esto 2017.10.27. 18:18:45

Hajbeültetés árak - Hajbeültetés Árak

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

KiszelyMate 2009.09.08. 15:31:49

Jobbuljál!!! Hétvégén meg óvatosan!!!
Tomiéknak repect!!!
19-én fogsz edzeni?
süti beállítások módosítása