Bolyongos kedd

 2009.09.01. 18:17

Megprobálom kicsit részletesebben irni a napomat, hogy legyen egy ilyen is:

7:30 ébresztés, irodába be, pár halaszthatatlan dolog elintéz majd irány tovább

9.30 kor nekiindultam a városnak. A Margit hid lezarasa egy kicsit lassabba teszi a haladast a hungarian, de még elviselhető. Menet közben elintéztem még 2 dolgot,ami kivételesen nem drift-el kapcsolatos

11.10 kor érkeztem meg Tomihoz Budakeszire. Itt egy rövid csevej után nekiálltam lekopasztani a hengerfejet, ugyanis a gépmühelyben annal gyorsabban végeznek. Mivel mostanaban elég sokat fáj a hátam (gerincsérv) igy mindenzt szerencsére ülve, és el. kulccsal tudtam megtenni. Leszedtem a szivosort, a kipufogot, majd a tengelyeket, és a hidrotőkéket. Laza tempoval, és utana az összepakolassal (szerszámok elpucolasa stb) együtt nem egész két ora alatt megvoltam. Pont időben, ugyanis 2 re kell mennem a gépmühelybe.

13.00 kor indultam Budakesziről - Ocsara, a BEJO gépmühelybe. Tankolas, frissitő magnum white, és utszéli ocska kurvák szegték utamat :)

14.05 -re értem Ocsara, ahol hála Tominak soron kivül vártak. 30 percet igértek a sikolasra, igy addig elmentem egy hüvös üditőért, amit árnyékban-az autoban fogyasztottam el, miközben a legfrissebb Pocsi összefoglalot néztem. www.drifter.hu/index2.php - amiért oriás gratula jár Szeljak Gyurinak!!!

14.40 kor indultam Ocsarol - Vecsésre, a Red Sun mühelybe, Jugohoz.

15.20 ra értem oda, ahol Jugoval átbeszéltük miket kellene még beszereznem, no meg ő is megmutatta a készülő Driftauto alapjat. Ott volt még Gáspár Laci, akinek az S14-ét reszelgették, ugyanis a mostani teljesitménnyel (kb 500le) elégtelen az üzemanyagellátás. Közben átvettem a COMETIC fém hengerfej tömitést, és az ARP edzett tőcsavarokat.

16.35 kor indultam vissza Tomihoz Budakeszire, az Üllőin megálltam még tömitést venni a szivosorhoz. Nagyon lassan haladtam befelé, igy fél6kor felhivtam Tomit, hogy érdemes-e még felmennem? Egyértelmüen nem-et mondott, igy a Kökinél hazafelé vettem az irányt.

17.55 re értem haza. Itthon még be kell pakolnom holnapra, és kivágnom a szivosortömitéseket. Mara elég is volt, igy van időm pihentetni a hátam. Jo kis tura volt, most néztem hogy ma 270 km tettem meg reggel ota, mégegyszer ennyi kéne, és lent lennék a horvát tengerparton :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr331353487

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zensakura 2010.03.10. 21:54:54

Radír! Köszönjük a vasárnapot! Tápi nagyon élvezte a dolgot! Legközelebb is ott leszünk:) Ága
süti beállítások módosítása