Szerdán egész nap az autoval foglakoztunk, hogy felkészitsük a négy napos használatra.

Bandi reggel érkezett (aki meggyogyitotta a durrogást) hogy a szükséges elektromos csatlakozásokat mégegyszer átnézze, és ujraforrassza. Ezuton ragadnám meg az alkalmat, hogy Gyesko Andrást ajánljam Bárkinek, akinek elektromos problémája van az autoján!!! Ö ugyanis olyan ember, akinek nem csak a szája jár, nem csak okoskodik, és legfőképp nem a tulaj pénzén probálkozik - hanem utánaolvas, gondolkozik, felmér, és MEGCSINÁL!!! (elérhetősége nálam)

Tehát Bandi rendbevágta az elektromosságot, mig én megcsináltam az elektromos ablakot (ugyanis a gyári kárpit hijjan nem volt kapcsolo) Beépitettem az univerzális kapcsolokat a müszerfalba, és unokatesom bekötötte, mig én a gumikért, és felnikért rohangáltam. Este 10kor végeztem is, gyors vacsi, összepakolás stb és pár ora alvás.

 Csüt. reggel egy utolso ellenőrzés utan vagtunk neki a Bp.-Debrecen turanak. Az ötössel és a csunya-de jo tréleremmel kényelmes 110-es tempomatos utazoval relativ hamar leértünk, de a legfontosabb hogy zökkenőmentesen. A Devil tuning rendezvényen szebmesültünk a ténnyel, hogy baromi kicsi a placc, ahol a bemutatot fogjuk tartani Mézivel. Autokat leszedtük, egy gyors olaj-viz ellenőrzés, és fel is mentünk a 3-orai bemutatonkat megtartani. A szük parkoloban épp hogy fel tudtam váltani 2-be, egybők vissza kellett tenni 1-be...sajnos itthon ritka hogy egy bemutaton ennél nagyobb placc álljon rendelkezésünkre.

És ekkor megtörtént az, aminek a következménye a hétvégém porba hullasat okozta. Egyszer csak egy pillanat alatt felforrt az auto vize, pedig amikor megláttam a műszeren hogy melegszik, azonnal abbahagytam a driftet, és csak hűtőköröket mentem. Ez csak utolag derült ki hogy miért nem segitett. Tehát elforrt a hűrőviz, megvártuk mig szépen lehül, majd ujratöltöttük, légtelenitettünk. A viz és az olaj nem folyt össze, ezt folyamatosan ellenőriztük. Aztán a köv. bemutaton ugyanez megtörtént!!! Alapjáraton az auto tökéletesen, üzemi hőfokon üzemelt, majd amikor bementem a pályára, egyből (2perc) felforrt a viz...   

Ugy döntöttem hogy bemutatozas befelyezve, szépen felálltam a trélerre, és péntek du átgurultam pocsra. (szerencsétlenségem folytatása a következő bejegyzésben)

A két napos rendezvény a fentieket leszámitva jol sikerült, megismerkedtem a Debrecen Drift bajnokával : Bécivel, aki egy nagyon jokezű pilota, és nagyon közvetlen srác, no meg akkora elvetemült kb mint én, ugyanis az egyik bemutaton annyit burnout-olt, hogy kigyulladt szegény autoja. Ott volt még Mol Tomi is, egy kereklámpással, akivel hatalmasat szorakoztunk, majd erről videoanyaggal jelentkezem :)

 

folyt köv a pocsi beszámoloval!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr61335404

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása