nemtommilyen csütörtök :)

 2009.04.23. 23:49

Ma igazabol csak egy par dolgot csinaltunk , de azt egész nap.

Sajnos ezek az időigényes feladatok nélkülözhetetlenek, igy hat be kell nyelni, hogy nem pipalhatok ki napi 23elvégzett feladatot.

Ma nekiálltam az üléspozicio kialakitasanak, ami az eddigi munkafazisok közül a legunalmasabb, leglassabb. Először is, be kell lőni hogy nagyjabol hova, milyen szögbe kerüljön az ülés. Majd ezt pontosan ki is kell mérni, nehogy barmilyen irányban is ferde legyen.

Majd ha ez megvan, le kell gyartani a kis tarto konzolokat, amikkel a kasztnihoz erősitjük a tartocsöveket. Ez valami baromi pepecs munka...de tul kell esni rajta.

Közben fater szépen kifujta mattfekával a doblemezeket, zárhidat, és a kardánalagutat. Bekerült a komplett első futomü is, a HKS gátlok, és a TEIN lengőkarok végre elnyerték mélto helyüket :)))

Majd betettem a komoly méretü IMPUL stabrudakat. Ez sem ment egyszerüen, mert hátul egy 10-es anya ugy be volt rágodva, hogy kb 1oran keresztul szedtem ki, mivel alig fértem hozza.

Elöl pedig kicsi átalakitást igényel a stabrud felfogatasa a lengőkarokra, de ahogy néztem nem lez bonyolult. Bekenem egy kis pipamocsokkal, vagy készitek neki egy konzolt, és kész is :)

Végezetül ránézett Tomi és édesapja a difimre (amit anno irtam, hogy a kihajtas nem stimmel). Holnap ugy néz ki megcsinaljak az atalakitast, és azt is feldobhatom!

Baromi faradt vagyok, kérem kapcsolja ki. viszlát

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr301083052

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása