csapágyas péntek

 2009.04.17. 23:57

Ma ismét a xopás jellemezte a napomat :(

Az ilyenektől féltem anno, amikor amikor az uj auto valasztasa előtt alltam...

A bal első csonkállvány egyik csapagya kicsit log, és igy nem akarom elkezdeni a szezont ugye. Na most szétbontva, a két csapágy kozul az egyiket azonnal meg tudtam venni egy skf boltban, mivel volt rajta cikkszam.

A masikon semmi nincs! és nem hogy cikkszam nincs, még méret alapján sem tudtak adni 2komolyabb csapágyboltban, ahol még sosem ilyedtek meg semmitől.

Nekialtam a gyari szervizkony pdf-et vizsgálni, meg is találtam, de az ott talalhato cikkszam pont a fele, mint ami alapjan be lehetne azonositani...

Talaltam egy hivatkozast kb egy oranyi google utan, hogy a 300zx elso futomuvében van egy ugyanilyen csapagy, igy hat beugrottam a budaorsi gablinibe, ahol egy nagyon segitokész szervizes, egy oran keresztul segitett, sajnos nulla sikerrel. Kiderult, hogy az amerikai valtozatokban volt ilyen, az europaiakban meg nem, no és persze usa cikkszamot sem tudunk kinyerni :(

Kozben egymillio telefont bonyolitottam, végul Tomitsu ajanlott egy csapagyboltot, ami még fél oraig volt nyitva, igy még esélyem sem volt elugrani oda. telefonon addig jutottunk, hogy van valami hasonlo méretu csapagy (ugye cikkaszamom nincs) és hétfon személyesen folytatjuk.

Du visszaérve Tomihoz - hisz egész nap ezt intéztem - egy kicsit még jatszottunk faterral az uléspozicio kialakitasaval, a konzolok igényes beépitésével, de a végrehajtás holnapra maradt.

konkluzio: sokan elfelejtik ezeket a jarkalasokat, telefonalgatasokat, idegeskedéseket egy auto épitése kapcsan. és amikor pl arulod az autod, repkednek a hasonlo szavak:ez drága, én olcsobban megépitem...na pont nem

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr381071963

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása