Beszerző kedd

 2009.04.14. 22:20

A mai nap egy kicsit később indultam neki a világnak, hisz a hétvégi 4 napos carstylingos bemutato eléggé fáraszto volt, és engedélyeztem magamnak egy lazább reggelt, ha már az ünnepek alatt nem sikerült.

Kezdésnek elhoztam Whistleréktől a kevlár kuplungot és a lendkereket, amit a szokott minőségben kaptam meg ismét.

Ezután egy lazább VÁM-ügyintézés vett ki a napombol cirka két orát, mivel megérkeztek a csapágyak az USA-bol...na ami ott van gyerekek, az a hatékonytalanság netovábbja. Az egy dolog hogy egy papirt kitolteni minimum 20percig tart (mert ugye mindennél fontosabb megbeszélni, hogy a hétvégén a férje horgászni volt, és nem segitett tulipánt ültetni) Legomboltak 900 forintra, valami árumozgatás cimen, mert a 4. ablakbol áthozta egy arc az 6. ablakba!!!  pfff...mindegy

Ezután elhoztam a carbon szárnyat, amit Gáspár Lacitol kaptam ajándékba! Ezuton is köszönöm neki!!!

Majd a nap végén Csabberrel felugrottunk Tomihoz, és befejeztük az utastérben, a kátrány kikaparását. Még nem mértem meg konkrétan, de a fölösleges karpitelemek, és a kátrány kikaparása után biztos hogy 100kg minusz a jutalmam :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr251065569

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CLaWz 2009.04.15. 15:59:06

Kíváncsi vagyok hogy mutat ez a szárny, kicsit "sztrítrészinges"! ;)

Maestro, változol "Japósba"... a fényezés is valami fehér téma lesz legalább? Úgy autentikus! Esetleg valami fekete csom.tető a szárny miatt?!

Tényleg, koncepció van már a fényezésről? Kéne valami egyedi, mint a "szalamandra"!

Jó lenne már látni a gépet keresztbe'

Radirdrift 2009.04.15. 21:54:16

@CLaWz: Hali, a szárny kérdés valóban megosztja majd az embereket! De ezt vállalom, mint ahogy 2007-ben is vállaltam a "salamandra" dekort a bmw-n, amit sokan fikázták, de mára mindenkinek tetszik...
A skyline designt holnap megosztom veletek, üsse kő :)
süti beállítások módosítása