Kiderült hogy hova tünt a kompressziom, és miért füstölt annyira...
Besnyi Tomi levette a hengerfejet, ami tökéletesnek tünt, aztán kifűzte a dugokat, és megértettünk mindent. A dugok szépen összeolvadtak, és okozta a kompressziohiányt, no meg az ultrabrutál olajfogyasztást-füstölést.
Igy most nincs más hátra, mint dugo csere, és hát ha már csere, akkor ugye miért is raknám össze gyárival, természetesen kovácsolt megy bele.
Gondos Tomival azonnal hivta JUGO-t, hogy az ő szettje mellé rendeljen nekem is egy garnitura CP dugot, ami már nagyon sok autoban bizonyitott. Elvileg cirka 15-17 nap mulva megérkezik, utána majd megy a gépműhelybe a két blokk, hogy megtörténjen a furás. Jo lenne ha mindez időben összeállna, mert ugye majd még be is kell járatni, minimum 1500-2000 Km keresztül.
Ha már rendelésnél taratunk , Gondos Tomi -azaz Piro-rendelt nekem egy szép kis vizhűtőt, hogy még véletlenül se melegedjen az épülő motorkám a jövőben.
Most nagy injektorokat keresek, meg az irhato elektronikákkal szemezek (ECU), hogy amikor összerakjuk, és felkerül a GT2871 R turbo, akkor megbizhatoan elő tudjuk hivni a szükséges teljesitményt (kb 400Le)
Közben az autom már a fényezőnél van, ahol már megszebadult a tavalyi matrica dekortol, és várja a csodaszép uj fényét :)