Momo-sodtam

 2010.02.01. 21:48

Mai nap a Speedy kft.-nél kezdtem, mert hosszú várakozás után megérkezett a már tavaly megrendelt és kifizetett versenyzői ruhám, és a cipőm.

Tavaly aki látott a pályán az átmenetileg kapott overállban, az vagy hangosan röhögött, vagy sajnált, mert abban a ruhában úgy néztem ki mint Twist Olivér :)

Kicsi volt rám a szett, így vagy bokavillantó volt, vagy görnyedve kellett járnom, hogy ne vágja a zsákot :)

 

De ma megkaptam a szép MOMO ruhácskámat, és válaszottam hozzá egy szép MOMO cipőcskét is, most örülök neki mint kisgyerek az új "lanofkás transformersnek" :)

 

Délután úgy volt, hogy megyünk a fényezőhöz, a pontos szín kiválasztása miatt, de sajnos neki dolga volt, így holnapra tettük. Holnap készítek pár képet a műhelyről, és bemutatom a mestert, mert iszonyat jó keze van a szakmához, és ezúton is szeretném ajánlani mindenkinek!

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr361721313

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása