Végre valami jooo

 2010.01.15. 08:35

Talán képekről már láttátok, hogy az első szélvédőm be volt repedve - még anno igy vettem az autot.

És mivel normálisan meg lett erősitve a kasztni, igy nem repedt tovább a tavalyi használat során. De mindenképp cserélni kell, nem maradhat igy, ez nem kérdés. Már tavaly is kerestem megvásárlásra, de csak angliában találtam normális áron. Még el is játszottam a megvásárlással, de a hazaszállitásban rejlő veszélyek miatt nem kockáztattam a ~100ezer Ft-os szélvédőt, mivel a szállitásra senki nem vállal garanciát :(

De tegnap ez is megoldodott!!! Szerda este nézegettem a neten a hirdetéseket, amikor egy bontott skyline-ra találtam. Azonnal hivtam G.T. alias Gondos Tomit, hogy menjünk rá, hisz mindkettőnknek jol jöhet egy donor. De ő már addigra lebeszélte a tulajjal, hogy másnap megy érte :)    Igy is történt, másnap reggelre már le is beszélte nekem, és ugy néz ki hamarosan ki is szedik belőle (remélem ügyesek lesznek, és egyben marad)

Közben elkészitettem a fényezőnek a szponzori ajánlatot, remélem nem jön közbe semmi, és sikeresen meg tudunk állapodni!!!

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr381673812

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása