Ma is vigyorral térek nyugovóra!
Hosszas nyűglődés után végre bekerült a jó kis ötösbe a 40%-os sperr.
Természetesen hálás vagyok Adorjánnak hogy beépítette, csak hát közben elolvadt ugye a hó :(
Jó éérzés újra csöndes autóban utazni (mert az előző difi búgott rendesen) egyből nyomtunk is egy utat a a Mátrába. Egy kicsit rövidebb a difi mint az előző volt, de így is 2600-at forog 140kmh-nál :)
Komolyabban nem próbáltam még ki a sperr-t, mert nagyon, de nagyon jó téli gumijaim vannak (255/45 R17) és drága mulatság a betonon elpazarolni, de azért a mátrai kanyargós nyálkás részen el-elpattant a lábam. Vicces ahogy az automata kereszbenmenés közben váltogat fel, és a végén 4-5. fokozatban megyünk keresztben, és közben 2000-et forog a motor, de hát 400Nm az 400Nm :o)
amikor tavaly decemberben leesett az első hó, és kimentünk autókázni páran (Csabber, Dondrift) megmondom őszintén nem nagyon éreztem a sperr hiányát, mert ugye 4-en ültünk az öcsiben, így volt benne súly gazdagon, és az ötös nagyon jól viselkedik hóban.
Volt egy "autópálya szerű természetesen lezárt szakasz :@)) " ahol 4-5 fokozatban manjiztunk " autóknak látszódó tereptárgyak között-mint az arabok :@)) " úgy hogy a km/h óra 160-190-et mutatott, és a valós sebesség 100-140kmh volt. Fúú de jó volt megint remegő kézzel kiszálni az autóból...
konklúzió: JJJAJJJJ DE VÁROM MÁR A SZEZONT!!!