Hétfő-húzós hétfő

 2009.08.31. 20:57

Vasárnap nekiláttunk levenni a hengerfejet. Mivel a gerincsérvem megint támadó alakzatot vett fel, ezért elég hatékonytalan egyedül a munkám (a fájdalom nagy úr), ezért Lasti és Gondos Tomi volt a jobb és a bal kezem. A 13:00-kor kezdtük el laza vasrnapi tempóban a szerelést és: és jegeskávé, ribizliszörp, narancsos kacsa zig-zag burgonyával és aszaltszilvás párolt káposztával no meg némi szőlő határozta meg a munkatempónkat. Igy este 6-ra jutottunk el odáig, hogy leemeljük a heng-fejét, a motor kupakját. Le is emeltük volna, de valamiért az 1-es henger egyik szélén nem engedett, mint ha egy csavar tartaná. Hosszasan tanulmányoztam a service manualt, de nem találtam meg az orvosságot:( Igy este bánatunkat a Pizza Hut-ban nyomtuk el.


Hétfő reggel szokásosan indult a hét, irodanyitás, levélolvasgatás, fórumozás és melange kavargatás:) Ezt az idilt, telefoncsörgés törte meg, ami nagy örömet és sok munkát is okozott. Martinák Bandi hivott, és érdeklődött az autóm készültségi fokáról, ugyanis péntekre lehetséget kaptam az RTL Klub Autómánia c. müsorába Tibisz versenyzőtársammal egyetemben. Gyors mérlegelés után azzonnal igent mondtam, hisz addig van még 3,5 nap ami pont egy Skyline hengerfejezésére elegendő:) Gyorsan hivtam Tomit, aki tárt karokkal várt, majd indultam haza a szerelvényért. Otthon mint egy 40 percnyi készülődés után sikerült útnak indulni, ugyanis az autó nem mozgóképes a tréleremen nincsen csőrlő, a feltoláshoz pedig kevesen voltunk. Ekkor eszembe jutott használni azt az agy nevü izét amim van :) és a tréler mögé toltuk a skylinet, majd egy jó hosszú spanifert rákötöttem, az ötössel a tréler elé álltam a spani másik végét az öcsire akasztottam és igy megindulva egész egyszerüen felhúztam az álló trélerre. Tiszta volt a város, a Láchid lezárása okozott kisebb bonyodalmat. Keszin Tomi megtallta azt az egy csavart ami tartotta a hengerfejet igy végre beleláttunk mi a probléma. Az ötös hengernél a tömités egész egyszerüen átégett:( igy került a blokkba viz. Szerencsére van polcon tömités, ugyanis, Gondos Tomi annó berendelt egy szett COMETIC fémtömitést és egy szett ARP tőcsavarkészletet, ezekkel rakjuk össze miután a Bejo mühely bevizsgálta a hengerfejet (ami remélem jó lesz) és ezzel párhuzamosan Tominak az alkatrészeket visszarendelem.

Arrivederci

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr851351625

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Görgő 2009.08.31. 21:36:58

Hali! Kár hogy "széthullott" az autó pócsra, mert veled taxiztam volna ahogy megbeszéltük e-mailen(velem e-maileztél a lada Sr20de-s videóról)így kénytelen voltam Pucit választani, elsőre nem is volt rossz:D
Jövőre tuti beülök melléd a j1 vagyis a b1-be:D

sok sikert és üzembiztonságot a rizsrakétához

KiszelyMate 2009.08.31. 22:58:06

Ez jó hír...újra porondon!
süti beállítások módosítása