Az indulás előtti napok a szokásos, maximális kihasználtsággal teltek, azaz 24órából 15óra pörgés.
A kis válság-team segítségével szépen meg lett csinálva az autó belseje, ami tökölre nem készült el.
Péntek-szerelés
Sajnos a GL-szemek nem érkeztek meg időben (nahát), így nem tudta Tomi megcsinálni a csodafutóművemet előre. De hogy biztonságos legyen, a hosszlengőkart gyorsba megcsinálta GL-szemesre, (ugye emlékeztek, ez tört el anno). Így most igaz hogy vissza kellett venni a kormányszögből, de legalább BIZTONSÁGOS!!! Gyorsba még kicseréltük a külső gömbfejeket, mert a törésből adódóan azok is szétmentek, és mivel már este 10-volt, irány haza.
Szombat-készülődés
Reggel F1 Gumiszervízben kezdtem, ahol a srácok szépen beállították a futóművet. Majd irány haza, és nekiálltunk felmatricázni az autót. Közben pakolás, amit az rövid záporok szakítottak félbe. Du még elugrottam
Vasárnap-leutazás-edzés
Reggel 4kor ébredtem (magam sem tudom miért), de így legalább át tudtam nézni hogy tényleg mindent leviszek-e magammal. Csabberral és a lányokkal ittunk még egy KV-t a pólus kútnál, majd nekivágtunk. Hatvan magasságában lekerült a napszemüveg, és bekapcsoltam az ablaktörlőt...gondoltam majd elhagyjuk a vihart pócsig. Jaa, nem sikerült. Egész vasárnap ömlött az eső. Az elején nem is volt kedvem leállni a trélerről, hisz elöl slick-ek vannak, és nem volt kedvem a sárban gumizni. Aztán rávettem magam, majd bementem pár körre a pályára. Iszonyat nagy szögben tudtam autózni, ami természetesen a sebesség rovására ment, de ugye nekem most az autó határait kellett tanulgatni. A motor szépen működött minden tartományban, gyakorlatilag kettesben végig lehet csinálni a pályát, max 1x kell kuplungot rúgni, a 2. kanyarban. Volt hogy az 5. kanyarban felszúrtam 3. ba, ami azért vicces, mert már 2.ban is 120körül megy az autó :) A hydro kézi tökéletesen működik, hála az eleve nagy hátsó tárcsáknak, olyan finoman lehet adagolni, hogy valami hihetetlen. Este egy nagyobb csapattal elmentünk egy étterembe, ahol Adámot és Ancsit felköszöntöttük a közelgő lakodalmuk kapcsán.
Hétfő-versenynap:
Viszonylag kipihenten érkeztünk meg a pályára, és a nap is kisütött!! Gyorsba lemostuk az autót, és beálltam az edzősorba. És itt szembesültem a PROBLÉMÁVAL. Az autó a száraz pályán, max terhelésen 6000fordszám felett ugyanúgy bedurrogott, mint a gyári benzinpumpával!!! Így a pálya gyorsabb részein nem tudtam max fordszámon menni (7500) mert akkor elszegényedett a keverék, ami miatt akár szét is éghetnek a dugók... Így hogy megóvjam a motort, "Civic Sanyi" tanácsára elvettem a gázt :( És mint tudjuk drift közben akkor vagy gyors, ha végig állsz a gázon - én pedig ezt nem tehettem. Így is tudtam nagy szögben menni, de a szokásos tempómat nem értem el. A kvalifikációhoz emiatt nagy idegeskedéssel érkeztem, olyannyira, hogy az első körömben elfelejtettem felvenni a sisakot! Hihetetlen, ez a 4. versenyévem, és ilyen dolgot elfelejtek...természetesen emiatt az első köröm 0 pont lett, de szerencsére a második köröm elegendő volt egy 7. helyre.
A tsuiso kiosztásra várva még átnéztünk minden csőcsatlalozást, kábeleket stb, de nem lett meg a hiba oka.
A tsuiso besorolás szerint Szekeres Petivel kerültem össze, aki nagyon jó barátom. A várakozóban állva megmondtam neki, hogy sajnos papírforma lesz a csata az ő részére. Ugyanis mivel 75%-on megyek az autóval, így nem lesz tempom- ergo elöl lassu leszek, hátul meg lemaradok. Be is jött a dolog, és el is veszítettem a csatát, Peti jogosan jutott tovább. Én mivel kiestem, szép nyugodtan felsétáltam a lelátóra, és a barátok gyűrűjében végignéztem a csatákat, és szurkoltam mindenkinek.
Elég nehéz megélni, hogy 3év problémamentes versenyzés után, nem tudom azt mutatni amit én valójában tudok...mert gátol a technika. Tudom hogy jó lesz az autó ha ezek a dolgok kijönnek, csak hát az még sok idő. Sajnos nincs is annyi lehetőség tesztelni, mint amennyit kellene, így fordult elő ez a hiba is. Lényeg hogy most elviszem Sanyihoz az autót, ahol a segítségével fényt derítünk a turpisságra. Közben Tomi készíti a csodafutóművem, remélem köv. versenyre összeáll minden.
REMÉLEM...