Máriapocs-beszámoló

 2009.06.03. 13:23

Az indulás előtti napok a szokásos, maximális kihasználtsággal teltek, azaz 24órából 15óra pörgés.

A kis válság-team segítségével szépen meg lett csinálva az autó belseje, ami tökölre nem készült el.

Péntek-szerelés

Sajnos a GL-szemek nem érkeztek meg időben (nahát), így nem tudta Tomi megcsinálni a csodafutóművemet előre. De hogy biztonságos legyen, a hosszlengőkart gyorsba megcsinálta GL-szemesre, (ugye emlékeztek, ez tört el anno).  Így most igaz hogy vissza kellett venni a kormányszögből, de legalább BIZTONSÁGOS!!! Gyorsba még kicseréltük a külső gömbfejeket, mert a törésből adódóan azok is szétmentek, és mivel már este 10-volt, irány haza.

Szombat-készülődés

Reggel F1 Gumiszervízben kezdtem, ahol a srácok szépen beállították a futóművet. Majd irány haza, és nekiálltunk felmatricázni az autót. Közben pakolás, amit az rövid záporok szakítottak félbe. Du még elugrottam Vogelsinger Sándorhoz, akitől vettem egy WALBRO benzinpumpat. Ez maximálisan kiszolgálja

majd az autót az elkövetkező évek alatt, ugyanis a 255l/h teljesítménye 600Le-ig elegendő!  Ezt este még gyorsba kicseréltem, így abban a tudatban voltam, hogy a továbbiakban gond nem lehet... Este még leugrottunk a barátokkal meginni egy finom sört, meg vacsizni egyet a Cornersbe, majd bunda.

Vasárnap-leutazás-edzés

Reggel 4kor ébredtem (magam sem tudom miért), de így legalább át tudtam nézni hogy tényleg mindent leviszek-e magammal. Csabberral és a lányokkal ittunk még egy KV-t a pólus kútnál, majd nekivágtunk. Hatvan magasságában lekerült a napszemüveg, és bekapcsoltam az ablaktörlőt...gondoltam majd elhagyjuk a vihart pócsig. Jaa, nem sikerült. Egész vasárnap ömlött az eső. Az elején nem is volt kedvem leállni a trélerről, hisz elöl slick-ek vannak, és nem volt kedvem a sárban gumizni. Aztán rávettem magam, majd bementem pár körre a pályára. Iszonyat nagy szögben tudtam autózni, ami természetesen a sebesség rovására ment, de ugye nekem most az autó határait kellett tanulgatni. A motor szépen működött minden tartományban, gyakorlatilag kettesben végig lehet csinálni a pályát, max 1x kell kuplungot rúgni, a 2. kanyarban. Volt hogy az 5. kanyarban felszúrtam 3. ba, ami azért vicces, mert már 2.ban is 120körül megy az autó :) A hydro kézi tökéletesen működik, hála az eleve nagy hátsó tárcsáknak, olyan finoman lehet adagolni, hogy valami hihetetlen. Este egy nagyobb csapattal elmentünk egy étterembe, ahol Adámot és Ancsit felköszöntöttük a közelgő lakodalmuk kapcsán.

Hétfő-versenynap:

Viszonylag kipihenten érkeztünk meg a pályára, és a nap is kisütött!! Gyorsba lemostuk az autót, és beálltam az edzősorba. És itt szembesültem a PROBLÉMÁVAL. Az autó a száraz pályán, max terhelésen 6000fordszám felett ugyanúgy bedurrogott, mint a gyári benzinpumpával!!! Így a pálya gyorsabb részein nem tudtam max fordszámon menni (7500) mert akkor elszegényedett a keverék, ami miatt akár szét is éghetnek a dugók... Így hogy megóvjam a motort, "Civic Sanyi" tanácsára elvettem a gázt :(  És mint tudjuk drift közben akkor vagy gyors, ha végig állsz a gázon - én pedig ezt nem tehettem. Így is tudtam nagy szögben menni, de a szokásos tempómat nem értem el. A kvalifikációhoz emiatt nagy idegeskedéssel érkeztem, olyannyira, hogy az első körömben elfelejtettem felvenni a sisakot! Hihetetlen, ez a 4. versenyévem, és ilyen dolgot elfelejtek...természetesen emiatt az első köröm 0 pont lett, de szerencsére a második köröm elegendő volt egy 7. helyre.

A tsuiso kiosztásra várva még átnéztünk minden csőcsatlalozást, kábeleket stb, de nem lett meg a hiba oka.

A tsuiso besorolás szerint Szekeres Petivel kerültem össze, aki nagyon jó barátom. A várakozóban állva megmondtam neki, hogy sajnos papírforma lesz a csata az ő részére. Ugyanis mivel 75%-on megyek az autóval, így nem lesz tempom- ergo elöl lassu leszek, hátul meg lemaradok. Be is jött a dolog, és el is veszítettem a csatát, Peti jogosan jutott tovább. Én mivel kiestem, szép nyugodtan felsétáltam a lelátóra, és a barátok gyűrűjében végignéztem a csatákat, és szurkoltam mindenkinek.

Elég nehéz megélni, hogy 3év problémamentes versenyzés után, nem tudom azt mutatni amit én valójában tudok...mert gátol a technika. Tudom hogy jó lesz az autó ha ezek a dolgok kijönnek, csak hát az még sok idő. Sajnos nincs is annyi lehetőség tesztelni, mint amennyit kellene, így fordult elő ez a hiba is. Lényeg hogy most elviszem Sanyihoz az autót, ahol a segítségével fényt derítünk a turpisságra. Közben Tomi készíti a csodafutóművem, remélem köv. versenyre összeáll minden.

 

REMÉLEM...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr721161119

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Görgő 2009.06.03. 15:21:53

Na most láttam először az új autót, és nagyon frankón néz ki. A pro liga egyik legszebb autója, és hangja is csodálatos:-). Remélem mihamarabb sikerül kiköszörülni a gyermekbetegségeket.
hajrá-hajrá előre!!!!!!

comp 2009.06.03. 22:43:57

Jól néz ki a 3 DOTZ autó együtt. Mégkirályabb lesz mikor összeáll.

Hexer 2009.06.06. 18:54:09

injektorokat ultrahangra es logassatok be egy szeles lambdat
süti beállítások módosítása