a nagy hajrá

 2009.05.28. 09:28

nekikezdtunk a verseny előtti utolso hajrának.

Csaber szakértő keze alatt az auto sokat változott, elindult az igényesség utvonalán :)

Szépen ki van fujva a belseje, a csövek is lefestve, szépen elvezetve a külső áramtalanito, müködik az összes elektromos cucc. Lefényezve a géptető és a sárvédők, igy azokra is felkerülhet a matrica dekor.

Tegnap délután felvittuk Tomihoz, aki ma beszereli a kéziféket, és nekiugrunk a futomunek.

Itt két verzio van:

ha ma megérkeznek a GL szemek (amit rendeltem...) akkor még van esély a lengőkarok legyártására, és beépitésére.

Ha mégsem (ami sanszos, mert itthon nem nagyon van hataridő) akkor a gyari lengőkar kap komoly szilenteket, mert a tököli "baleset" következményeként kicsit odalett a gyári.

Igy is jo lesz az auto, de a végcél a GL szemes csoda, igy most fölöslegesen költök a gyárira....

Drukkoljatok ismét, akár még akármi is lehet :)

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr761148353

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

DBandesz 2009.05.28. 10:56:31

Nagyon szeretném végre élőben látni a gépet. Vagy Kakucsra, vagy Máriapócsra fogok menni az idén. Be lehet jutni a parc fermébe? Szeretném "körbetapogatni" a gépet... :)
süti beállítások módosítása