nekikezdtunk a verseny előtti utolso hajrának.
Csaber szakértő keze alatt az auto sokat változott, elindult az igényesség utvonalán :)
Szépen ki van fujva a belseje, a csövek is lefestve, szépen elvezetve a külső áramtalanito, müködik az összes elektromos cucc. Lefényezve a géptető és a sárvédők, igy azokra is felkerülhet a matrica dekor.
Tegnap délután felvittuk Tomihoz, aki ma beszereli a kéziféket, és nekiugrunk a futomunek.
Itt két verzio van:
ha ma megérkeznek a GL szemek (amit rendeltem...) akkor még van esély a lengőkarok legyártására, és beépitésére.
Ha mégsem (ami sanszos, mert itthon nem nagyon van hataridő) akkor a gyari lengőkar kap komoly szilenteket, mert a tököli "baleset" következményeként kicsit odalett a gyári.
Igy is jo lesz az auto, de a végcél a GL szemes csoda, igy most fölöslegesen költök a gyárira....
Drukkoljatok ismét, akár még akármi is lehet :)