Reggel szokás szerint nekivágtunk faterrel budapestnek, de most szerencsére nem kellett araszolnunk a belvárosban. Az uj m0-kikerültünk mindent, és fő támogatomhoz, az ALCAR kft-hez mentunk ,ugyanis megérkeztek a támogatásba kapott felnik!!!
Szépen bepréseltuk az öcsibe, majd irány budakeszi.
Tominál apu befejezte a B oszlop mögötti rész könnyitését, én meg addig nekiáltam az ajtoknak.
Iszonyat nehéz ajtokat kapott gyárilag, de hát a gyárban nem a suly-LE volt a legföbb szempont. Kárpitokkal együtt 35kg egy ajto sulya!!! Az ajtoban van egy oldalso ütközésvédelem elleni védelem, ami kb 5kilo, és kiszedni 2oráig tart...
A végén sikerült ajtonként 15kg-ot konnyiteni, de azért még igy is nehéz. Majd idovel kap muanyag ajtokat, addig megteszi ezt is.
Nap végén nekiálltunk a kormányszög modositásnak. A csapszeg egy kicsit log, de nem vészes, de azért holnap kicseréljuk a csapágyakat-remélem kapok itthon ilyen méretet...
Milyen érdekes, kb nem is tudok többet irni, pedig az egész napunkat kitöltötte!
Bonusként, a kéréseknek eleget téve, megmutatom az idei design, kezdetleges tervezetét.
Köszönöm a figyelmet, kérem kapcsojjaki :)