Update szerda

 2009.04.15. 21:31

Mai nap fater segitett egész nap, és tökéletes összhangnak köszönhetően igazán sokat haladtunk!

Reggel átutazva a várost, PlanB Petinél kezdtem, ahonnan elhoztuk a sárvédőt, mivel már elkészültek a müanyag sablonok, ezen kivül meg majd kiderül hogy miért alább.

Mint a címből kiderül, ma a fogyókúra volt a jelszó. A hátsó üléssort, és a csomagteret elválasztó lemezelést, és kalaptartót távolitottuk el. Most nézem milyen gyorsan le tudtam irni...életben ez cirka 6órát vett igénybe, pedig csapágyasra hajtottuk a flexet, és véresre püföltük a hidegvágót :)

Eközben megérkezett Végh Péter, aki a designt késziti az autóra. Ezért ideiglenesen vissza kellett rakni az ajtót és a sárvédőt (de jó lenne ha már véglegesen tehetném ezt...).

Közben Kerényi elvtárs segítségével, és hála korunk korunk nélkülözhetetlen vívmányának, a mobilinternetnek :) megrendeltük a tömitéskészletet, mivel az a csapágyrendelés alkalmával jól elfelejtettem... Úgy néz ki már az sem elég hogy felirok mindent, ha felirni is elfelejtem! :~(

Mire hazaértem ismét fél kilencet láttam az órán. A fáradtságot a frissen érkezett, gyönyörü intercooler feledtette el egy ideig, amit Powered Ákostól vételeztem.

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr401067501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

CLaWz 2009.04.16. 07:43:08

"...pedig csapágyasra hajtottuk a flexet, és véresre püföltük a hidegvágót"
Így reggelre ez jól jött, köszi!

Áky RALLIART 2009.04.16. 14:54:29

:) Nagyon Szééép lesz a Gép :D áá nagyon Grat :D Karbon kuplung (h) stb..:D asziszem.. :D nagyon Állat lesz DRUKKOLUNK 1000-el :D csáó
süti beállítások módosítása