Intézkedős hétfő

 2009.04.06. 19:03

A mai nap sajnos autoszerelés nélkül, de fontos ügyintézésekkel telt.

Csomagtartomban az alkatrészekkel, végigjártam a szakikat, és otthagytam mindnekinél valamit :)

Ócsán, a BEJÓ gépmühelyben a hengerfejet, amit az átnézés/felujitáson kivül némi "tuningot" is kap a szakértő kezektől, elvileg jövő hét közepére kész is lesz.

 

Utána a WHISTLER müveknél jártam, ahol a kuplungot, és a lendkereket hagytam. Itt elvileg pár nap alatt meglesznek, aztán megyek velük tárgyalni egy saját gyártmányú motorvezérlő elektronikárol : www.whistlerracing.hu/motorvezerlo

Közben Kerényi Ádám és Kamikazeee segitségével, az ebay-ről rendeltünk pár dolgot, ha már alkatrészes napról beszéltünk:

-tömitéskészlet a motorhoz

-hajtokar, és főtengelycsapágyak

-komplett tömitéskészlet

-3" széles Nismo versenyövek

Ezután főtámogatómnál jártam, leegyeztetni a kapott felniket, amik az előzetes látványtervek alapján nagyon jol fognak mutatni az autón!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zárásként sportüléspróbán voltam, amikhez -bár nem akarom még elkiabálni- de lehet hogy komolyabb támogatással fogok megkapni!

Most telefonált KAMIKAZEEE, hogy megérkeztek a stabilizátorok, de a mai 300km (komolyan) autózás után asszem ez holnapra marad...

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr61050180

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

comp 2009.04.07. 00:33:01

Sok sikert az autóépítéshez. látványtervet nem teszel fel? Vagy még nem akarod lelőni a poént?

[@Reszeg@] 2009.04.08. 10:10:26

Rohadt jól néz ki az a felni!
Sok sikert a projekthez!
süti beállítások módosítása