Halados csütörtök

 2009.04.02. 21:47

Ma ismét Apu, és DonDrift egész napos segitségét élvezhettem, amiért nagyon hálás vagyok nekik! Ha minden Drifternek ilyen segitsége lenne, biztos vagyok benne hogy felkopna a szerelők álla :)))

Megint nem tudtunk kora reggel felérni Tomihoz, ugyanis reggel volt két halaszthatatlan dolgom, igy csak délben értünk oda.

Találkoztunok ott Pucival, és egyből rendeltünk egy kazal pizzat, attol állitolag konnyebben megy a munka.

A motort ugye már tegnap kivettuk, igy ma a kasztni tovább kopasztásával kezdtuk. Feri és Apu kivette a muszerfalat és a klimát (amit kicsit bánok-mekkora fricska lett volna pocson felhuzott ablakokkal husolni rajt elott) , én meg leszedtem a zárhidat, hogy átalakitsam csavarosra, a gyors eltávolitas érdekében.

Ezután nekiugrottunk a motornak. Lekaptuk az osszes viz-olajcsovet (rakott rá gazdagon az öreg Toshiyuki) - szegény Tominak jol el is árasztottuk a muhelyét a kifolyó cuccossal :(

Estére lekerült a szelepfedél, a válto, a kuplung, illetve minden, ami a blokkra fel volt csavarozva.

Holnap viszem átnézetni a hengerfejet BEJÓ mühelybe, illetve kevlároztatni Whistler-ékhez a tárcsát.

8kor összepakoltunk, felmostam az udvart :))) és elindultunk haza. Sztem ma sem kell altatni senkit, de azért itt is jó éjszakát kivánok a hü segitöimnek!!!

A bejegyzés trackback címe:

https://radirdrift.blog.hu/api/trackback/id/tr221042728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

miluman · http://autofilia.blog.hu/ 2009.04.03. 00:39:39

de segítenék énis :D
ehelyett készülhetek az érettségire :D -.-
sok sikert srácok, riszpekt

DonDr!ft 2009.04.03. 01:32:32

Hehe
Bőrni és Lipu performensz!

Amúgy jó, hogy lekerül róla az éticsiga, mert az RB25 megérdemli a nagytúrót :D

duck 2009.04.03. 12:23:35

Ti most ez elbontjátok? :)

duck 2009.04.03. 21:10:44

...és hol a haladós péntek? :)

DonDr!ft 2009.04.03. 21:17:39

@duck:

"Ti most ez elbontjátok? :)"

. . . eddig minden csavart kifele tekertünk :D :D :D
süti beállítások módosítása